Politică retur
Solicitare retur
În cazul în care ați achiziționat produse de la noi și doriți să depuneți o plângere, vă rugăm să luați legătura cu departamentul suport clienți, prin e-mail sn.senseofnature@gmail.com sau la telefon (0722) 161 629
Cererea de retur va fi înregistrată de noi, astfel încât dumneavoastră să nu fiți taxați pentru acest serviciu.
În cazul în care solicitați un retur al plății, termenul de retur este de 14 zile lucratoare din data solicitării returului.
Procedură retur
Atașați produsului o scrisoare de intenție în care se specifică motivul returnării. Anexați o copie a facturii și informații prin care putem identifica achiziția dumneavoastră. Sigilați și securizați produsul/produsele într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, vă rugăm să indicați modul în care vom proceda în cazul în care returul dumneavoastră este acceptat, și anume în cazul în care bunurile necesită un schimb (același produs) sau se restituie suma. În cazul unei cereri de restituire a banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuăm restituirea sumei.
Nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect și rapid.